GetResponse

DI_GR

Ten produkt jest dystrybuowany w postaci elektronicznej i nie podlega zwrotom..

2490,00 
(3062,70  z VAT)

Dzięki GetResponse wykonasz akcje marketingowe tj:

Przypomnij klientom o porzuconym koszyku w 45 minut (współczynnik konwersji do 3,7%), w 1 dzień (współczynnik konwersji do 2,6%) w 5 dni (współczynnik konwersji do 0,9%).
Rozpocznij proces powitalny dla nowych klientów (współczynnik konwersji do 6,48%).
Przedstaw klientowi 20% zniżki w ciągu 1 godziny po wymeldowaniu, jeśli zamówienie przekracza 85 USD (inna cena lub bez ograniczeń cenowych).
Przedstaw klientowi 10% rabatu, jeśli klient doda produkt do listy życzeń, ale nie dokończy zakupu w ciągu 1 dnia.
Polecaj klientom sprytnie zebrane listy produktów, którymi mogliby być zainteresowani, gdyby przeglądali daną kategorię, ale zamówienia nie zostały zrealizowane w 1 dzień.
Poinformuj o podwyższeniu cen w ciągu 2 dni, jeśli klient nic nie kupił po zgłoszeniu w ciągu 1 dnia.

Zbieraj bazę subskrybentów bezpośrednio z artykułu na blogu lub na dedykowanie stronie.
Analizuj i poprawiaj
Śledź cele, konwersję.
Analizuj statystyki, popraw swoją strategię.

Automatyzacja marketingu:
Zautomatyzuj interakcje z klientami w oparciu o ostatnią aktywność.
Wysyłaj wiadomości powitalne w ciągu 3 dni od subskrypcji.
Wysyłaj inteligentne rekomendacje w ciągu 2 dni od dodania produktu do listy życzeń lub przeglądania określonych kategorii.
Wysyłaj maile z porzuconym koszykiem i stymuluj realizację zamówienia rabatem.
Stwórz auto mailing w godzinach pracy Twoich klientów.
Automatycznie wysyłaj swoim klientom wartościowe treści po subskrypcji za pośrednictwem formularza.

Najważniejsze cech dodatku:

  • Dodawanie użytkownika do listy kontaktów przy kasie, subskrypcji, rejestracji.
  • Dodawanie tagu do dalszej automatyzacji personalizacji: dodawanie do listy życzeń, ulubionych, koszyka, innych formularzy.
  • W pełni kompatybilny ze śledzeniem e-commerce w GetResponse;
  • Możliwość informowania o rabatach, wysyłania kuponów (także po kasie), sprytnych rekomendacji;
  • Konfigurowanie warunków dla pól wyboru subskrypcji dla różnych formularzy i stron (zaznaczaj domyślnie);
  • Automatyczna i ręczna synchronizacja baz danych (za pomocą poleceń cron);
  • Eksportowanie subskrybentów, sklepów, kategorii, produktów, zamówień i koszyków do handlu elektronicznego;
Dostosowany do:
  • CS-Cart B2B
  • CS-Cart B2B & B2C
  • CS-Cart B2C
  • CS-CART Ultimate
  • Multi-Vendor
  • Multi-Vendor Plus
  • Multi-Vendor Ultimate
Kompatybilny z wersją:
  • 4.14.x
  • 4.13.x
  • 4.12.x
  • 4.11.x
  • 4.10.x
  • 4.9.1